سوالات متداول

پرسش و پاسخ کاربران :

این بخش شامل تعدای از سوالات متداول شما کاربران عزیز است. سعی کردیم پاسخ این سوالات را به صورت کامل و جامع بیان کنیم.

برای بازیابی و آنلاک اپل آیدی کارتی از اینجا اقدام کنید.شما می توانید از قسمت جستجو اپل آیدی، فعال بودن سرویس مناسب برای بازیابی اپل آیدی خود را بررسی کنید. برای ثبت سفارش بازیابی اپل آیدی کافی است فرم اطلاعات مورد نیاز را تکمیل و ثبت کنید. در صورتی که سرویس مناسبی برای شما فعال نبود با پشتیبانی تماس بگیرید.

این پیغام به این معنی است که دستگاه شما بر روی اپراتور خاصی قفل شده و فقط با سیم کارت همان شبکه کار می کند. برای رفع این خطا از اینجا اقدام کنید. برای آنلاک فکتوری و باز کردن قفل شبکه ابتدا می بایست وضعیت شبکه بررسی شده و اپراتور قفل شده بر روی دستگاه مشخص شود سپس پشتیبانی با شما تماس گرفته و مناسب ترین سرویس آنلاک شبکه برای شما استفاده خواهد شد.

این وضعیت به دلیل روشن بود Find My در تنظیمات iCloud دستگاه شما ایجاد شده است. دستگاه بعد از ریستور یا آپدیت، اپل آیدی و رمز حساب آیکلود متصل به دستگاه را درخواست می کند. برای حل این مشکل می بایست Find My دستگاه را غیرفعال کنیم. برای استفاده از سرویس آنلاک و حذف آیکلود اینجا کلیک کنید.

بعد از ثبت سفارش، کد پیگیری به شماره همراه شما ارسال می شود. با استفاده از کد دریافتی و مراجعه به صفحه پیگیری سفارش از وضعیت لحظه ای و زمان تقریبی تکمیل سفارش مطلع شوید.
سوالی دارید؟ گفت و گو کنید
به کمک نیاز دارید؟
برای گفت و گو در واتساپ روی باکس زیر کلیک کنید و برای گفت و گو در تلگرام اینجا کلیک کنید
whatsapp
امیر رمضانپور
پشتیبانی فنی
آنلاین هستم